Αρχική/Συχνές Ερωτήσεις
Συχνές Ερωτήσεις2020-05-14T23:44:34+02:00
Τα επιπλέον δώρα (Add Ons) θα είναι ίδια με αυτά που περιγράφονται?2020-05-08T23:01:01+02:00

Εάν παραγγείλετε επίσης Teddy Bear, Vase ή Balloons κ.λπ., θα παραδοθούν με τα λουλούδια. Διατηρούμε το δικαίωμα να παρέχουμε στο αντικείμενο μια αλλαγή χρώματος / διατύπωσης από την εικόνα, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα της ημέρας. Αυτό δεν ισχύει για κρασιά, τα οποία θα είναι πάντα σύμφωνα με τις παραγγελίες, κόκκινο, λευκό, σαμπάνια κ.λπ. μόνο η επωνυμία μπορεί να αλλάξει εάν είναι απαραίτητο. Όσον αφορά τα αναλώσιμα, ένα μη διαθέσιμο είδος θα αντικατασταθεί από μια παρόμοια εναλλακτική λύση. Στις περισσότερες περιπτώσεις τα επιπλέον δώρα / κέικ / σοκολάτες πρέπει να συνοδεύονται από λουλούδια. Ένα μήνυμα θα σας ενημερώσει ότι δεν έχει επιλεγεί προϊόν εάν ισχύει κάτι τέτοιο και θα πρέπει να προσθέσετε λουλούδια στην παραγγελία σας.

Τα λουλούδια θα είναι σαν την εικόνα στον ιστότοπο?2020-05-08T23:00:21+02:00

Οι εικόνες στον ιστότοπό μας είναι εικόνες συστήματος και μόνο για αναφορά και τα παραδοθέντα λουλούδια μπορεί να φαίνονται διαφορετικά. Αν και καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για να ταιριάζει όσο το δυνατόν πιο κοντά, μερικές φορές οι χρωματικές αποχρώσεις μπορεί να διαφέρουν από την εικόνα του ιστότοπου. Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα της ημέρας εάν δεν υπάρχει ακριβές χρώμα, διατηρούμε το δικαίωμα να αντικαταστήσουμε με ένα εναλλακτικό χρώμα και εάν ένα συγκεκριμένο λουλούδι δεν είναι διαθέσιμο, θα γίνει μια κατάλληλη εναλλακτική στην ίδια τιμή ή μεγαλύτερη, για να ταιριάξει όσο το δυνατόν πιο στενά το αρχικό αίτημα. Ορισμένα προϊόντα λουλουδιών και φυτών μπορούν να παραδοθούν σε μπουμπούκι για να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Η συσκευασία, τα κουτιά ή τα αγγεία κ.λπ. ενδέχεται να αλλάξουν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα της ημέρας.

Αλλαγές2020-05-08T22:56:29+02:00

Εάν υπάρχουν αλλαγές στην παραγγελία σας, όπως ημερομηνία παράδοσης, τοποθεσία παράδοσης, μήνυμα κάρτας κ.λπ., στείλτε με email τυχόν αλλαγές στο orders@internetflorist.biz αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας και τις αλλαγές που θέλετε να κάνετε.

Τι συμβαίνει εάν ο παραλήπτης δεν είναι στο σπίτι;2020-05-08T22:55:43+02:00

Οι τοπικοί ανθοπωλεία μας είναι επίσης ειδικοί στην παράδοση στο σπίτι Γνωρίζουμε ότι μερικές φορές ο παραλήπτης δεν είναι στο σπίτι και γι ‘αυτό είναι σημαντικό να παρέχετε τον αριθμό τηλεφώνου του παραλήπτη, ώστε να μπορείτε να ρυθμίσετε μια βολική ώρα. Εάν χρειαζόμαστε περαιτέρω βοήθεια, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Ποια είναι τα πιο κοινά προβλήματα με τις παραγγελίες;2020-05-08T22:54:48+02:00

Μη ολοκληρωμένες λεπτομέρειες παραλήπτη. Είναι σημαντικό να μας παρέχετε πλήρη και ακριβή στοιχεία για τον παραλήπτη. Απαιτείται τοπικός αριθμός τηλεφώνου παραλήπτη για να μας βοηθήσει να διασφαλίσουμε ότι τα λουλούδια / τα δώρα φτάνουν εγκαίρως. Δεν μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για καθυστερημένη παράδοση εάν αυτές οι πληροφορίες δεν παρέχονται ή είναι λανθασμένες.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών http://www.flowers4milan.com εάν υπάρχει πρόβλημα;2020-05-08T22:53:52+02:00

Χρησιμοποιήστε τον http://www.flowers4milan.com λογαριασμό μου για να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας και να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών. Εναλλακτικά, καλέστε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Τα λουλούδια έρχονται με ένα βάζο;2020-05-08T22:52:57+02:00

Ένα βάζο δεν περιλαμβάνεται στην τιμή, εκτός εάν ορίζεται στην περιγραφή του προϊόντος. Το αγγείο μπορεί να είναι διαφορετικό από αυτό που φαίνεται στο παράδειγμα εικόνας.

Υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις κατά την αποστολή λουλουδιών;2020-05-08T22:52:20+02:00
Μπορώ να στείλω λουλούδια την Κυριακή και τις αργίες?2020-05-08T22:51:42+02:00

Αυτό θα εξαρτηθεί από την τοποθεσία. Όταν κάνετε την παραγγελία σας, θα ενημερωθούν οι ώρες λειτουργίας. Εάν το κατάστημα είναι κλειστό, ένα μήνυμα θα σας συμβουλεύσει να επιλέξετε άλλη ώρα ή ημέρα.

Μπορώ να προσδιορίσω παραδόσεις AM ή PM?2020-05-08T22:50:09+02:00

Ναι μπορείς. Για παραδόσεις AM, βεβαιωθείτε ότι έχετε παραγγείλει τουλάχιστον την προηγούμενη ημέρα. Λάβετε υπόψη ότι δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την ακριβή παράδοση ώρας. Κατά την παραγγελία θα ενημερωθείτε για την περίοδο παράδοσης ΠΜ και ΜΜ. Λάβετε υπόψη ότι τις παραγγελίες της ίδιας ημέρας, δεν είναι πάντα δυνατή η παράδοση της AM λόγω των πολυάσχολων προγραμμάτων, επομένως η παράδοση ενδέχεται να πραγματοποιηθεί ΜΜ.

Μπορεί να παραδοθεί σήμερα η παραγγελία μου?2020-05-08T22:49:16+02:00

Οι παραδόσεις της ίδιας ημέρας θα εξαρτηθούν από την τοποθεσία / τη χώρα, εάν αυτό είναι δυνατό, λόγω των παγκόσμιων χρονικών διαφορών. Όταν εισάγετε την ημέρα και την ώρα, το σύστημα παραγγελιών θα σας ενημερώσει εάν αυτό που έχετε επιλέξει είναι δυνατό.

Θα παραμείνουν εμπιστευτικά τα στοιχεία επικοινωνίας μου;2020-05-08T22:46:30+02:00

Το http://www.flowers4milan.com διατηρεί εντελώς εμπιστευτικά τις πληροφορίες των πελατών. Η εταιρεία μας δεν κοινοποιεί τα προσωπικά στοιχεία των πελατών για χρήση τρίτων ή δεν τα πωλεί σε διαφημιστικά γραφεία. Σε περίπτωση νομικής απαίτησης, απάτης ή αίτησης επιβολής του νόμου, τα προσωπικά σας στοιχεία ενδέχεται να κοινοποιηθούν κατόπιν αιτήματος των αρμόδιων αρχών.

Είναι ασφαλές να αναφέρω τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας στο Διαδίκτυο;2020-05-08T22:45:54+02:00

Στο Flowers for Italy χρησιμοποιούμε το καλύτερο δυνατό μόνο για τις online πληρωμές μας. Χρησιμοποιούμε το PayPal για τις διαδικτυακές πληρωμές μας και ως ένας από τους μεγαλύτερους επεξεργαστές πληρωμών στον κόσμο, η ασφάλειά τους είναι κορυφαία.

Πότε θα χρεωθεί η πιστωτική μου κάρτα;2020-05-08T22:43:32+02:00

Χρεώνουμε την πιστωτική σας κάρτα όταν κάνετε την παραγγελία. Χρησιμοποιούμε μια πολύ ασφαλή πλατφόρμα πληρωμών που μας επιτρέπει να χρεώνουμε αμέσως την κάρτα σας.

Τι πιστωτικές κάρτες δέχεστε;2020-05-08T22:42:53+02:00

Δεχόμαστε όλες τις μεγάλες πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες (όχι American Express) καθώς και το PayPal. Με ορισμένες κάρτες πρέπει να ζητήσετε συναλλαγές μέσω διαδικτύου με την τράπεζά σας. Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα κατά την προσπάθειά σας να παραγγείλετε, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών που θα σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία γίνεται αποδεκτή.

Πώς μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία λουλουδιών ή καλαθιού δώρου?2020-05-08T22:42:15+02:00

Συνδεθείτε στον λογαριασμό μου http://www.flowers4milan.com για να τροποποιήσετε την παραγγελία σας ή επισκεφθείτε τη σελίδα εξυπηρέτησης πελατών. Όλες οι αλλαγές πρέπει να είναι 24 ώρες πριν από την παράδοση. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα υπάρχει αρκετός χρόνος για τις αλλαγές που ζητάτε.

Πώς θα ξέρω πότε έφτασαν τα λουλούδια ή το καλάθι δώρων;2020-05-08T22:41:12+02:00

Θα σας στείλουμε ένα e-mail επιβεβαίωσης για να επιβεβαιώσουμε ότι η παραγγελία έχει παραδοθεί. Θα λάβετε αυτό το e-mail έως και 24 ώρες μετά την παράδοση. Βεβαιωθείτε ότι έχετε παράσχει ένα ακριβές e-mail και ότι έχετε προσθέσει τις παραγγελίες@internetflorist.biz στο βιβλίο διευθύνσεών σας, ώστε τα μηνύματα e-mail μας να μην φτάνουν στο ανεπιθύμητο ταχυδρομείο

Πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση της παραγγελίας λουλουδιών ή δώρου ?2020-05-08T22:40:04+02:00

Συνδεθείτε στον http://www.flowers4milan.com λογαριασμό μου για να παρακολουθήσετε την κατάσταση της παραγγελίας σας ή επισκεφθείτε τη σελίδα εξυπηρέτησης πελατών.

Γιατί χρειάζεστε τον αριθμό τηλεφώνου μου;2020-05-08T22:39:29+02:00

Είναι σημαντικό να μας παρέχετε τα πλήρη στοιχεία των επαφών σας, συμπεριλαμβανομένου ενός έγκυρου αριθμού τηλεφώνου. Η εξυπηρέτηση πελατών ενδέχεται να χρειαστεί να επικοινωνήσει μαζί σας για να επιβεβαιώσει τη διεύθυνση των παραληπτών, να τροποποιήσει την παραγγελία ή να επιβεβαιώσει τα στοιχεία πληρωμής. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά μόνο σε σχέση με την παραγγελία που κάνατε πρόσφατα.

Τι συμβαίνει μετά την παραγγελία μου ?2020-05-08T22:37:42+02:00

Θα σας στείλουμε ένα e-mail επιβεβαίωσης για να επιβεβαιώσουμε ότι έχουμε αποδεχτεί την παραγγελία σας, η οποία εμφανίζει ένα αντίγραφο της παραγγελίας που έχετε κάνει. Εάν έχετε κάνει κάποιο λάθος στην παραγγελία, πρέπει να μας ενημερώσετε αμέσως.

Go to Top